logotext

COVID-19 update: we’re working remotely on full capacity

To our customers, partners and friends across the world, your health is what matters the most.

This update is to keep you informed that we’re working on full capacity in these uncertain times.

In support of the worldwide effort to keep our communities safe we have also taken the following steps:

• The entire team at our head office is working remotely so that we can continue to function without unnecessary risks of infection.
  • To minimize in-person interactions, all meetings are limited to conference and video calls.
  • The logistics staff will also work mainly remotely. When needed on site, they are advised to wash and disinfect their hands regularly.  We also have increased the sanitization of the building, and created a dedicated space for medical supplies.

Our doors may be closed but we continue to work and be fully engaged in the upcoming time. Right now all operations are running smoothly. We’ll keep you updated as the situation progresses. It is to be expected that the freights might begin to take longer at some point with fewer planes up in the air so now it’s to time make sure you’ll get everything you need on time!

This is a tough time - let’s look after each other! Stay safe, stay strong!

Asiakkaille, kumppaneille ja ystäville ympäri maailman, terveys on tärkeintä!

Lähetämme tämän päivityksen tiedottaaksemme että työskentelemme vallitsevasta tilanteesta huolimatta täydellä teholla.

Tehdäksemme oman osamme maailmanlaajuisessa kamppailussa koronaviruksen leviämistä vastaan olemme ryhtyneet seuraaviin toimenpiteisiin:

• Koko tiimimme pääkonttorillamme Turussa työskentelee etänä varmistaaksemme toimintakykymme turhia riskejä ottamatta.
  • Minimoidaksemme fyysiset kontaktit olemme rajoittaneet kaikki palaverit video- ja konferenssipuheluiksi.
  • Myös logistiikka hoidetaan pääasiallisesti etänä. Ainoastaan tarpeen mukaan paikan päälle tulevia työntekijöitä on ohjeistettu pesemään ja desinfioimaan käsiä säännöllisesti. Olemme myös lisänneet rakennuksen puhdistus- ja siivoustoimenpiteitä sekä huolehtineet lääkekaapin ja muiden tarvikkeiden riittävästä saatavuudesta.

Vaikka ovemme ovat kiinni, toimintamme jatkuu täydellä teholla! Juuri nyt kaikki operaatiot sujuvat suunnitelmien mukaan. Pidämme teidät ajan tasalla sitä mukaa kun tilanne Suomessa ja maailmalla kehittyy. Odotettavissa on, että ainakin rahtaus saattaa jossain vaiheessa hidastua, kun kalustoa on liikkeellä vähemmän. Nyt onkin hyvä hetki varmistaa että kaikki tarvittava on ajoissa tilattu!

Pidetään huolta toisistamme! Yhdessä, mutta erillään!

Back ››